Veneer Composite

کامپوزیت ونیر دندان

یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین روش‌های ترمیم و زیبایی دندان که می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و یکدست شدن دندان‌ها داشته باشد، کامپوزیت ونیر است. در این روش از ماده‌ای همرنگ با ماده دندان استفاده می‌شود که می‌توانند روی دندان‌ها قرار بگیرند و باعث یکدست شدن دندان‌ها از نظر رنگ و ظاهر شوند.

کامپوزیت ونیر در اصفهان بسیار پرطرفدار است. به طوری که حتی بسیاری از جوانان نیز علاقه‌مند به استفاده از این روش زیبایی در دندان‌های خودشان هستند. با وجود اینکه اجرای کامپوزیت ونیر روی دندان‌ها کار چندان پیچیده‌ای نیست، اما باز هم باید حتما به یک مرکز تخصصی برای استفاده از کامپوزیت ونیر دندان مراجعه کنید. در غیر این صورت ممکن است دندان‌های شما آسیب ببینند و دچار مشکل شوند.

اجرای کامپوزیت ونیر در اصفهان در کلینیک شیخ صدوق

کامپوزیت ونیر یکی از بهترین روش‌های زیبایی دندان‌ها است. افرادی که دندان‌های زرد و غیر یکدست دارند، می‌توانند با کمک ماده کامپوزیتی که با دقت روی هر یک از دندان‌ها اجرا می‌شوند، ظاهر بهتری پیدا کنند. اجرای کامپوزیت ونیر در اصفهان با هدف بهبود زیبایی لبخند انجام می‌شود. این کلینیک به دلیل تخصص و تجربه چندین ساله خود می‌تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه کند.

تک تک کامپوزیت‌هایی که روی دندان اجرا می‌شوند، ظرافت بسیار زیادی دارند. پزشک متخصص دندانپزشکی با دقت حداکثری کامپوزیت ونیر را روی دندان‌ها اجرا می‌کند. به طوری که هم ساختار زیبای دندان حفظ شود، هم اینکه برای مسواک زدن و نخ دندان کشیدن دچار مشکل نشوید. می‌توانید ساختار دندان‌های شکسته و آسیب دیده خودتان را با اجرای کامپوزیت ونیر بهبود ببخشید و ظاهری یکدست و زیبا به دندان‌های خودتان بدهید.

کامپوزیت ونیر در اصفهان
کامپوزیت ونیر در اصفهان

جهت دریافت مشاوره و نوبت

همین حالا با ما در تماس باشید

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان در اصفهان روشی برای زیباتر شدن دندان‌ها و سفید‌تر شدن آن ها می‌باشد.امروزه بسیاری از افراد برای یکدست شدن رنگ و فرم دندان‌ها از کامپوزیت دندان استفاده می‌کنند.

کامپوزیت دندان از روش‌های درمانی بدون عوارض جانبی برای زیبایی لبخند می‌باشد و دندانپزشک می‌تواند با استفاده از این روش دندان‌های پوسیده، شکسته، ترک خورده یا سیاه شده ترمیم کند و زیباسازی دندان‌ها را برای فرد تامین نماید.

اجرای کامپوزیت ونیر در اصفهان در کلینیک شیخ صدوق

کامپوزیت ونیر دندان چیست؟

نوعی از کامپوزیت به نام ونیر وجود دارد که کاربرد زیبایی زیادی دارد و بیشتر برای دندان‌های جلویی که دچار فاصله شده‌اند یا دچار لب‌پرشدگی شده‌است، استفاده می‌شود.

درمان ونیر کامپوزیت باعث زیباسازی دندان و سفید شدن دندان می‌شود. بدون اینکه هیج تراشی بر روی دندان صورت گیرد و در این روش به دندان‌ها آسیبی وارد نمی‌شود، گاهی اوقات به این روش “ارتودنسی فوری” نیز می‌توان گفت.

اجزای کامپوزیت از ترکیب ذرات فیلر به وجود آمده و دارای مقاومت بالایی است. کامپوزیت ونیر از ترکیبی خمیری مانند تشکیل شده که با امواج نوری با طول موج خاص سفت می‌شوند و ظاهری زیبا به فرد می‌بخشند.

مزیت بزرگ ونیر کامپوزیت این است که قیمت کامپوزیت دندان ارزان‌تر از قیمت لمینت دندان  است. روکش لمینت سرامیکی باید در آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می‌شود و به طور معمول به دو یا سه جلسه قرار ملاقات به دندانپزشک نیاز دارد تا به طور کامل اعمال شود. روند لمینت دندان بطور کلی یک یا دو هفته طول می‌کشد. از طرف دیگر، روکش کامپوزیت اغلب می‌تواند در جلسه دندانپزشکی ایجاد و اعمال شود! با این حال، مهم است که دندانپزشک زیبایی خود را با عاقلانه انتخاب کنید، زیرا مهارت هنری دندانپزشک است که روکش ونیر کامپوزیت را با دندان‌های دیگر شما مطابقت می‌دهد.

بهترین مارک کامپوزیت دندان

بهترین برند کامپوزیت به ترتیب کامپوزیت ایویکولار آی پی اس، کامپوزیت کازمادنت و اولترادنت می باشند و بهترین دیسک‌های پرداخت و پالیش که در استحکام و رنگ‌پذیری دندان بسیار پر اهمیت هستند، دیسک کازمادنت در رنگ‌های مختلف می‌باشد.

دوام و مراقبت‌های دندان کامپوزیت شده

دوام و ماندگاری کامپوزیت‌های دندان بالا است اما احتیاج به مراقبت‌های لازم دارد و فرد باید موارد بهداشتی و نیز اصول تغذیه‌ای را رعایت کند تا عمر کامپوزیت‌ها را به بیش از ۱۰ سال برساند.

  • برای مراقبت از دندان‌ها به صورت مرتب مسواک بزنید.
  • مسواک به تنهایی قادر به نظافت تمام فواصل بین دندانی نیست پس بهتر است از نخ دندان استفاده کنید.
  • دقت داشته باشید که خوردن مواد غذایی سفت می‌تواند به دندان‌های کامپوزیت شده، آسیب وارد کند و آن‌ها را دچار سابیدگی نماید.
  • بعد از خوردن مواد غذایی مانند چای و قهوه و یا خوراکی‌های دارای مواد رنگی دندان‌های خود را مسواک کنید، زیرا کامپوزیت‌ها نیز خاصیت رنگ‌پذیری دارند و دچار تغییر رنگ می‌شوند.
نمایش بیشتر نمایش کمتر

قیمت کامپوزیت دندان در اصفهان چقدر است؟

یکی از سوالات مشتریان برای استفاده از خدمات کامپوزیت ونیر در اصفهان این است که هزینه استفاده از این خدمات چقدر است. به طور کلی، معیارهای زیادی می‌توانند روی هزینه نهایی کامپوزیت ونیر در اصفهان تاثیرگذار باشند که از جمله آن‌ها می‌توان به تعداد واحدهایی که نیاز به کامپوزیت دارند و میزان مواد استفاده شده اشاره کرد.

ما در کلینیک شیخ صدوق ضمن استفاده از بهترین مواد اولیه، تلاش کرده‌ایم که قیمت مناسبی را برای کامپوزیت دندان در اصفهان در نظر بگیریم. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه استفاده از خدمات کامپوزیت اصفهان با کارشناسان ما در ارتباط باشید یا روی لینک زیر کلیک کنید و تعرفه‌های ما را ببینید.

چرا کلینیک شیخ صدوق برای کامپوزیت ونیر در اصفهان؟

بهترین مواد کامپوزیت ونیر اصفهان با ماندگاری حداکثری

برای اجرای مواد کامپوزیت ونیر اصفهان روی دندان‌ها، باید حتما از مواد اولیه باکیفیت استفاده شود. در کنار اهمیت تخصص پزشک، کیفیت و ماندگاری کامپوزیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در کلینیک شیخ صدوق از بهترین مواد اولیه برای اجرای کامپوزیت ونیر استفاده می‌شود تا هم فرم دندان‌ها به بهترین شکل حفظ شود، هم ماندگاری این کامپوزیت‌ها چندین برابر گردد.

معمولا مواد کامپوزیت ونیر اصفهان در رنگ‌های مختلف موجود هستند که هر یک از افراد می‌توانند بسته به رنگ دندان‌های خودشان از این مواد استفاده کنند. اما برخی از افراد به دلیل علاقه به دندان‌های هالیوودی و سفید به سراغ رنگ روشن برای این کامپوزیت‌ها می‌روند که زیبایی دندان‌ها را چندین برابر بیشتر خواهد کرد. برای انتخاب رنگ و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد این موضوع می‌توانید با کارشناسان کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق در ارتباط باشید.

مشاوره کامپوزیت دندان در اصفهان

اگر دندان‌های شما ظاهر یکدست و زیبایی ندارند، ولی نمی‌دانید که از چه روش زیبایی برای یکدست کردن ظاهر دندان‌های خودتان استفاده کنید؛ کافیست که با ما همراه باشید تا در مورد این موضوع راهنمایی‌های لازم را انجام دهیم. کامپوزیت دندان در اصفهان باید با کمک مواد همرنگ دندان و با کیفیت انجام شود. به غیر از این روش از سایر روش‌ها نیز می‌توان برای صاف و یکدست کردن دندان‌ها استفاده کرد. اما اکثر افرادی که قصد پرداخت هزینه‌های زیاد برای زیبایی دندان‌های خودشان را دارند، کامپوزیت دندان را انتخاب می‌کنند.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره کامپوزیت ونیر در اصفهان می‌توانید با تیم متخصص و باتجربه کلینیک شیخ صدوق در ارتباط باشید. با معاینه اولیه و بررسی دندان‌های بدشکل، بهترین توصیه‌ها برای حفظ زیبایی دندان‌ها و لبخند به شما خواهد داده شد. پس از مشاوره می‌توانید برای انجام اقدامات زیبایی مانند اجرای کامپوزیت روی دندان‌ها اقدام کنید.