Dental Implant

ایمپلنت دندان

کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با ارائه خدمات تخصصی ایمپلنت دندان، به شما در بازگرداندن لبخندی زیبا و سالم کمک می‌کند. این کلینیک با بهره‌گیری از مجرب‌ترین دندانپزشکان و متخصصین ایمپلنت و استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنیک‌های روز دنیا، خدمات ایمپلنت را با بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد.

ایمپلنت

ایمپلنت دندانی ظاهر و احساسی شبیه دندان از دست رفته‌تان به شما می‌دهد. دندانپزشک یک پایه یا فریم فلزی را زیر لثه شما قرار می‌دهد که درست شبیه ریشه یک دندان به استخوان فک متصل می‌شود.

  • جایگزینی دائمی دندان‌های از دست رفته
  • بهبود عملکرد جویدن و صحبت کردن
  • افزایش اعتماد به نفس و زیبایی لبخند
  • جلوگیری از تحلیل استخوان فک
  • حفظ سلامت دهان و دندان

جهت دریافت مشاوره و نوبت

همین حالا با ما در تماس باشید

ایمپلنت دندان در اصفهان

از دست دادن دندان‌ها به دلیل عدم رسیدگی بهداشت فردی، حوادث مختلف و یا ترمیم نامناسب دندان‌ها می‌تواند بسیار برای افراد نگران کننده باشد. کاشت ایمپلنت در اصفهان نیازمند تخصص و تجربه بسیار زیادی دارد که باید حتما به یک تیم باتجربه مراجعه کنید. در غیر این صورت احتمال عفونت و پس زدن ایمپلنت وجود خواهد داشت. کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق اصفهان، بهترین مرکز ایمپلنت در اصفهان بوده که خدمات خود را به صورت کاملا تخصصی در حوزه کاشت ایمپلنت ارائه می‌کند.

بهترین مرکز ایمپلنت در اصفهان

کاشت ایمپلنت در اصفهان با بهترین مواد اولیه

ایمپلنت از دو بخش فلزی و روکش سرامیکی تشکیل شده است. هر یک از بخش‌های ایمپلنت باید با بهترین کیفیت ساخته شده باشند تا مانند یک دندان طبیعی کار کنند. کاشت ایمپلنت در اصفهان باید با بهترین مواد اولیه انجام شود. تیم کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با شناسایی بهترین برندهای تولید کننده ایمپلنت در جهان، بهترین این محصولات را در کلینیک استفاده می‌کنند. به همین خاطر است که ایمپلنت‌های کاشته شده در این کلینیک دوام بسیار زیادی دارند. اگر اولویت شما کیفیت مواد اولیه و ماندگاری آن‌ها است، می‌توانید از خدمات این کلینیک استفاده کنید.

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان برای کاشت

به غیر از اینکه مواد اولیه استفاده شده برای کاشت ایمپلنت در اصفهان روی نتیجه کار تاثیرگذار است، فردی که کاشت ایمپلنت در اصفهان را انجام می‌دهد نیز روی نتیجه کار تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. مراجعه به بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان برای کاشت ایمپلنت بسیار حائز اهمیت است. متخصصین حوزه ایمپلنت در کلینیک شیخ صدوق، کاملا حرفه‌ای در این حوزه فعالیت می‌کنند.

به دلیل اینکه این متخصصین تخصص چندین ساله در حوزه کاشت ایمپلنت در فک دارند، به تمامی جزئیات کار دقت می‌کنند. از این رو احتمال پس زدن ایمپلنت در اثر عفونت به حداقل می‌رسد. از طرفی معاینه اولیه برای بررسی میزان آمادگی کاشت ایمپلنت خدمتی است که همه کلینیک‌ها ارائه نمی‌کنند. اما در کلینیک شیخ صدوق به طور کامل شرایط کاشت ایمپلنت دندان با مدارک پزشکی و شرایط سنی بیمار، تطبیق داده خواهند شد.

هزینه استفاده از خدمات کلینیک ایمپلنت اصفهان

کلینیک شیخ صدوق به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌ها برای کاشت ایمپلنت در اصفهان شناخته می‌شود. این کلینیک با داشتن تخصص چندین ساله در حوزه اعمال دندانپزشکی توانسته بهترین خدمات را در کنار هزینه پایین ارائه کند. هزینه کاشت ایمپلنت در این کلینیک بستگی به تعداد ایمپلنت‌ها، نوع ایمپلنت انتخاب شده و زمان مراجعه شما دارد. می‌توانید برای استعلام قیمت کاشت ایمپلنت در کلینیک شیخ صدوق با شماره تلفن 03136600700 در ارتباط باشید.

ما در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با بسیاری از بیمه‌های پایه و تکمیلی قرارداد داریم. از این رو اگر دغدغه هزینه‌های کلینیک کاشت ایمپلنت اصفهان شما را نگران کرده است، می‌توانید با داشتن قرارداد با بیمه‌های مختلف از طریق این مرکز کاشت ایمپلنت را انجام دهید.

کاشت ایمپلنت در اصفهان با بهترین مواد اولیه

نوبت گیری از کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق

در صورت نیاز به نوبت گیری و استفاده از خدمات کاشت ایمپلنت در اصفهان، کافیست که با شماره تلفن کلینیک در ارتباط باشید. اما دقت کنید که در ساعات اولیه فعالیت کلینیک، معاینه بدون نیاز به نوبت گیری انجام می‌شود. به دلیل اینکه برای کاشت ایمپلنت هم نیز به معاینه اولیه دارید، نیازی به نوبت گیری تلفنی نیست و می‌توانید مراجعه حضوری داشته باشید. پس از معاینه، نوبت جراحی یا کشیدن دندان ثبت می شود و پس از آن می توانید هر یک از مراحل کاشت ایمپلنت را بدون معطلی و مطابق با نظر پزشک انجام دهید.

چرا ادعا می‌کنیم بهترین هستیم؟

ما به عنوان بهترین کلینیک ایمپلنت اصفهان در تلاشیم تا بهترین خدمات را به بیماران خود ارائه کنیم. کاشت ایمپلنت یکی از تخصصی ترین اقدامات پزشکی است که حساسیت بالایی دارد. استفاده از بهترین مواد اولیه، رعایت بهداشت در حین کاشت و همچنین بررسی دقیق شرایط فک و استخوان‌های فرد همگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. بسیار دیده شده است که مراجعین در کلینیک‌های مختلف کاشت ایمپلنت را انجام داده‌اند، اما از نتیجه کار رضایت نداشته‌اند. چون تمامی جوانب کار برای کاشت ایمپلنت جایگزین دندان در نظر گرفته نشده‌اند.

ما در کلینیک کاشت ایمپلنت در اصفهان بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کنیم تا بدون درد و عارضه، شاهد کاهش مشکلات دندان و دهان خودتان باشید. فقط کافیست که با کارشناسان ما در ارتباط باشید و نوبت خودتان را برای معاینه رزرو کنید. پس از بررسی دقیق شرایط شما، نوبت دهی جهت کاشت ایمپلنت در اصفهان انجام خواهد شد.

نمایش بیشتر نمایش کمتر
Dental Implant

مقالات آموزشی ایمپلنت 

مطالعه مقالات آموزشی سایت دندانپزشکی، کلیدی برای بهبود بهداشت دهان و دندان است.