Pediatric dentistry

دندانپزشکی اطفال

کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی کودکان، به حفظ سلامت دهان و دندان کودکان شما کمک می‌کند. این کلینیک با محیطی شاد و کودکانه و دندانپزشکانی مجرب و خوش‌برخورد، تجربه ‌ای ‌لذت‌بخش ‌و ‌بدون ‌استرس ‌را برای ‌کودکان ‌شما ‌فراهم ‌می‌کند. به جرأت می‌توان گفت به عنوان یکی از تخصصی‌ترین کلینیک‌های دندانپزشکی اطفال در اصفهان آماده ارائه انواع خدمات دندانپزشکی هستیم از جمله :

دندان پزشکی کودکان

  • ارائه کلیه خدمات تخصصی در حیطه دندانپزشکی اطفال شامل فیشورسیلانت، ترمیمی و عصب کشی و ssc (روکش استیل)، فضا نگهدارهای ثابت و متحرک، فلورایدتراپی، آموزش بهداشت دهان و دندان
  • آماده‌سازی محیطی جذاب و سرگرم‌کننده برای کودکان
  • برگزاری اردوهای علمی-تفریحی در خود کلینیک برای مهد کودک‌ها و مراکز پیش دبستانی 
  • دندانپزشکی اطفال بدون ترس و استرس با محیطی جذاب و دوست داشتنی و منحصر به‌فرد و کادری مجرب و مهربان.
  • دندانپزشکی با روش بیهوشی و نیمه بیهوشی

جهت دریافت مشاوره و نوبت

همین حالا با ما در تماس باشید

کلینیک دندان پزشکی کودکان در اصفهان

کودکان معمولا علاقه زیادی به خوردن تنقلات و شیرینی جات دارند و در عوض مراقبت صحیحی از دندان‌های خودشان ندارند. این موضوع باعث تخریب دندان‌ها، پوسیدگی و خرابی آن‌ها خواهد شد. کودکان معمولا با درد شدید دندان به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند، اما به دلیل ترس زیادی که کودکان از کلینیک دندان پزشکی دارند، استرس زیادی را در حین درمان تجربه می‌کنند. بهترین دندان پزشکی اطفال در اصفهان می‌تواند بهترین خدمات را در حوزه درمان دندان‌های آسیب دیده به کودکان ارائه کند. اگر نیاز به یک محیط پر از آرامش برای حضور کودکان دارید، کلینیک دندان پزشکی شیخ صدوق با تیم حرفه‌ای و دکوراسیون مختص کودکان در کنار شما است.

بهترین خدمات دندان پزشکی اطفال در اصفهان

بهترین کلینیک دندان پزشکی اطفال در اصفهان

بهترین کلینیک دندان پزشکی اطفال در اصفهان باید ضمن ارائه خدمات کامل، فضای مناسبی را برای حضور کودکان ایجاد کنند. کودکان معمولا ترس زیادی از مراجعه به دندانپزشکی دارند. این موضوع را می‌توان ناشی از سر و صدای تجهیزات و خونریزی‌های ایجاد شده دانست. با این حال خود کودکان در حین درمان دردی را احساس نمی‌کنند. چون دندان به طور کامل بی حس خواهد شد.

اگرچه ممکن است برخی از کودکان به طور کامل برای درمان دندان بیهوش شوند، اما این کار چندان مناسب نیست. چون بیهوشی عمومی می‌تواند برای کودکان ضرر زیادی را به همراه داشته باشد. کلینیک شیخ صدوق به عنوان بهترین کلینیک دندان پزشکی اطفال در اصفهان فعالیت می‌کند. این کلینیک تجربه چندین ساله در حوزه خدمات دندانپزشکی دارد. فضای مناسب کودکان در این کلینیک با پرسنل مهربان باعث شده‌اند تا همه کودکان در هنگام حضور در کلینیک آرامش خاطر داشته باشند.

خدمات کلینیک دندان پزشکی کودکان اصفهان

کلینیک دندان پزشکی کودکان اصفهان با توجه به نیاز هر یک از کودکان به انجام درمان‌های دندانی، خدمات بسیار متنوعی را در این حوزه ارائه می‌کند. دندان پزشکی کودکان اصفهان خدمات مناسبی را در این حوزه به شما ارائه می‌کند که شامل ترمیم دندان‌ها (پر کردن)، کشیدن دندان‌های آسیب دیده و درمان‌های اندو هستند. هر یک از این خدمات توسط پزشک متخصص مربوطه ارائه می‌شود. تمامی پزشکان در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق دارای سابقه چندین ساله در حوزه درمان دندان‌های کودکان‌اند. از این رو می‌توانید با اطمینان خاطر از این کلینیک جهت درمان دندان‌های آسیب دیده کمک بگیرید.

فضای آرامش بخش دندان پزشکی شیخ صدوق برای کودکان

یکی از دلایلی که باعث شده بسیاری از کودکان با مشکلات دهان و دندان مواجه شوند، عدم مراجعه به موقع به دندان پزشکی است. متاسفانه ترس کودکان از مراجعه و بی قراری آن‌ها باعث می‌شود تا والدین نیز از انجام این کار منصرف شوند. با این حال کلینیک‌هایی در اصفهان وجود دارند که فضای آرامش بخشی را برای کودکان ایجاد کرده‌اند. کلینیک دندان پزشکی شیخ صدوق به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های دندان پزشکی اطفال در اصفهان توانسته خدمات تخصصی را در این حوزه ارائه کند.

این کلینیک به دلیل تجربه چندین ساله خود و داشتن متخصصین دندانپزشکی کودک، توانسته بهترین خدمات را برای درمان مشکلات دندانی کودکان ارائه کند. فضای داخلی این کلینیک در بخش کودکان دقیق با توجه به سلیقه کودکان طراحی شده است. از این رو کودکان احساس ترس یا نگرانی در هنگام درمان دندان‌های خودشان ندارند. بلکه تصور می‌کنند در یک فضای ایمن و مختص کودکان هستند.

بهترین کلینیک دندان پزشکی اطفال در اصفهان

هزینه خدمات دندان پزشکی کودک اصفهان

با توجه به خدماتی که برای دندان پزشکی اطفال در اصفهان دریافت می‌کنید، هزینه خدمات دندان پزشکی نیز متفاوت است. در حال حاضر ارزان ترین خدمت دندانپزشکی مربوط به پر کردن دندان‌ها است. اما در صورتی که دندان‌ها آسیب بیشتری دیده باشند، نیاز به درمان عصب کشی یا اندو خواهد بود. بسته به شرایط دندان، نوع بیمه و … هزینه خدمات دندانپزشکی در کلینیک شیخ صدوق متفاوت است. می‌توانید برای دریافت قیمت دقیق خدمات دندان پزشکی کودک اصفهان با شماره تلفن‌های کلینیک در ارتباط باشید.

چطور در کلینیک دندان پزشکی شیخ صدوق نوبت بگیریم؟

در صورت نیاز به دریافت نوبت برای انجام خدمات درمانی کودکان در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. اما توجه کنید که کودکان حتما باید در جلسه اول معاینه شوند. معاینه نیز بدون نوبت قبلی و در ساعات اولیه کلینیک انجام خواهد شد. از این رو برای بررسی دقیق شرایط دندان کودکان ابتدا برای انجام معاینه به کلینیک مراجعه کنید. سپس در صورت نیاز نوبت ترمیم، اندو، کشیدن و … را برای کودک ثبت کنید.

نمایش بیشتر نمایش کمتر
Pediatric Dentistry

مقالات آموزشی دندانپزشکی کودکان

مطالعه مقالات آموزشی سایت دندانپزشکی، کلیدی برای بهبود بهداشت دهان و دندان است.