Dental Scaling

جرم‌‌گیری و بروساژ دندان

ما بر آنیم که در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق بهترین خدمات جرم‌گیری و بروساژ  را با بروزترین تکنولوژی به شما را ارائه می‌دهیم. انواع جرم‌گیری اولتراسونیک و یا پیزوالکتریک در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با مجهزترین دستگاه‌ها موجود است.

بروساژ (پولیشینگ) دندان

وقتی که سطح تمام دندان‌ها تمیز شد و جرم‌های آن پاک شد، نوبت به بروساژ یا پولیشینگ دندان‌ها می‌رسد. این کار به وسیله یک ابزار دستی انجام می‌شود که در نوک آن یک غلتک لاستیکی نرم قرار دارد. برای پولیشینگ دندان‌ها، خمیری به نام پروفیلاکسیز (که به اختصار پروفی گفته می‌شود) که ماده‌ای شبیه به خمیر دندان و حاوی ذرات ساینده بسیار ریز می‌باشد، مانند بستنی در داخل نوک ابزار پولیشینگ ریخته می‌شود و بر روی سطح دندان‌ها کشیده می‌شود تا لکه های روی آن را تمیز کند و ظاهر دندان‌ها را لطیف و براق نماید.

جهت دریافت مشاوره و نوبت

همین حالا با ما در تماس باشید

جرم گیری و بروساژ دندان در اصفهان

کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق با افتخار خدمات جرم گیری دندان و بروساژ حرفه‌ای و کیفیت‌بالا را به شما همشهریان عزیز در اصفهان ارائه می‌دهد. تیم مجرب و متخصص جرم گیری و بروساژ دندان ما با استفاده از روش‌های مدرن و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، به پیشگیری از بیماری لثه، رفع بوی بد دهان و سفیدتر شدن دندان‌ها با جرم‌گیری و بروساژ دندان کمک می‌کند.

در کلینیک دندانپزشکی شیخ صدوق، انواع درمان‌های ارتودنسی از جمله ارتودنسی ثابت و متحرک، درمان با براکت‌های شفاف و نامرئی، و همچنین درمان بزرگسالان را ارائه می‌دهیم. هدف ما، بهبود عملکرد دهان و فک‌ها، ترمیم تراز و ترتیب صحیح دندان‌ها، و بهبود ظاهر و اعتماد به نفس شماست. با مشاوره‌ی اختصاصی و برنامه درمانی منظم برای هر بیمار، ما بهترین نتیجه‌ها را به شما ارائه می‌دهیم.

Dental Scaling Articles

مقالات آموزشی جرم گیری دندان

مطالعه مقالات آموزشی سایت دندانپزشکی، کلیدی برای بهبود بهداشت دهان و دندان است.