لیست انجام کار ها

یکی از مهمترین کلید های موفقیت، برنامه ریزی و تنظیم زمان است. زمان بسیار ارزشمند است وقتی که زمان را از دست بدهیم دیگر نمیتوان آن را بدست بیاوریم. افراد موفق همیشه برای انجام کار هایشان برنامه ریزی میکنند. رعایت بهداشت و توجه به سلامت بدن از مهمترین وظایف هر شخص نسبت به خودش است و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. یکی از برترین راه ها برای مدیریت زمان، تهیه یک لیست انجام کار ها یا به اصطلاح To Do List است. با ما همراه باشید و مقاله های قبلی ما را نیز مطالعه کنید.

چرا به لیست انجام کار ها نیاز داریم؟

بعضی وقت ها به علت مشغله ها و مسائل مختلفی که با آن ها دست و پنجه نرم میکنیم، ساده ترین چیز ها را فراموش میکنیم و یا دچار شک میشویم. در مورد دندان ها، بسیار پیش می آید که با خودمان بگوییم آیا امروز پس از صرف ناهار، مسواک زده ام ؟ آیا امروز وقت دندانپزشکی داشته ام ؟ اما نیاز ما به یک لیست انجام کار ها تنها به همین مسائل ختم نمیشود. هر شخص باید دندان ها و محیط دهانش را در فواصل منظم و به دقت بررسی کند و در صورت یافتن زخم ها و هر چیز غیر عادی به دندانپزشک مراجعه کند. سرطان دهان یکی از کشنده ترین بیماری هاست که هر چه سریعتر تشخیص داده شود، درمان آن موفقیت آمیز تر خواهد بود.

تهیه یک لیست انجام کار ها به بهترین شکل

لیست انجام کار ها

با پیشرفته تر شدن علم و تکنولوژی و ورود تلفن های همراه به زندگی ما، بسیاری از عادت های قبلی در حال تغییر هستند. تقویم ها از جمله چیز هایی هستند که در گذشته بسیار مورد توجه بوده اند اما امروزه با ظهور تلفن های هوشمند و اینترنت، افراد از شکل های دیجیتالی تقویم ها استفاده میکنند. صرف نظر از اینکه از چه فرم تقویم استفاده میکنید، تقویم جزء اصلی لیست انجام کار های شماست. بار ها به اهمیت مراجعه به دندانپزشک به طور منظم گفته ایم، پس مراجعه به دندانپزشک از اصلی ترین موارد لیست انجام کار های شما خواهد بود.

پس از تهیه یک تقویم، موارد زیر را در آن علامت بزنید.

  • مراجعه به دندانپزشک، هر 6 ماه یک بار. ( برای مثال اگر شما، خرداد ماه یکبار جهت معاینه به دندانپزشک مراجعه کرده اید، مهر ماه نیز دوباره باید به دندانپزشک مراجعه کنید)
  • بررسی محیط دهان و دقت ویژه به زبان و لثه ها، هر هفته یکبار.
  • علامت زدن نوبت دندانپزشکی.
  • تهیه یک لیست روزانه و درست کردن قسمت، صبح، ظهر و شب برای به یاد داشتن مسواک زدن.

البته که شما میتوانید با خلاقیت بیشتر، نکات جالب تری به لیستتان اضافه کنید.

 

لطفا از کانال آپارات ما نیز بازدید کنید.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *