سنگینی دندان مصنوعی

دندان مصنوعی یکی از سریعترین روش ها برای برگرداندن زیبایی به دهانی ایست که دندان هایش را از دست داده. همچنین دندان مصنوعی میتواند تا حدود بسیاری به جویدن و هضم غذا کمک کند. اما دندان مصنوعی نکات منفی ای نیز دارد که در مقاله ای به طور مجزا به آن ها خواهیم پرداخت. قبلا به نکات اساسی استفاده از دندان مصنوعی پرداختیم. همچنین گفتیم که افراد بسیاری نمیتوانند دندان مصنوعی را در دهانشان تحمل کنند و پس از گذشت چند روز از استفاده از دندان مصنوعی به طور کامل دندان مصنوعی را کنار میگذارند. یکی از این حالات ناخوشایند سنگینی دندان مصنوعی در دهان است که امروز به آن میپردازیم. لطفا از مقاله های قبلی ما نیز دیدن فرمایید.

سنگینی دندان مصنوعی در دهان

پس از کشیدن دندان ها مدتی طول میکشد تا لثه ها بتوانند برای دندان مصنوعی آماده شوند. پس از کشیدن دندان باید در دوره مشخصی به دندانپزشک مراجعه کرد و از آماده بودن دهان برای دندان مصنوعی مطمئن شد. اما استفاده از دندان مصنوعی باید با آگاهی به این موضوع باشد که چندین روز و یا چندین هفته زمان نیاز است تا دهان به وجود دندان های مصنوعی عادت کند. در چنین شرایطی افراد احساس سنگینی آزار دهنده ای را در دهانشان تجربه میکنند. به نوعی سنگینی دندان مصنوعی در دهان میتواند تا چند هفته باعث اذیت و آزار فرد شود و بعد از آن به موضوعی عادی تبدیل خواهد شد.

سنگینی دندان مصنوعی در دهان

بسته نشدن راحت دهان

دندان مصنوعی باید متناسب با فرم فک و شکل دهان هر فرد برای آن فرد، شخصی سازی شود. پس از این مرحله فرد میتواند اطمینان پیدا کند که دندان مصنوعی کاملا متناسب با فرم دهان او بوده و نباید نگران بی موردی داشته باشد. چندین روز طول میکشد تا دهان بتواند به وجود دندان های مصنوعی عادت کند. توصیه میشود شب اول استفاده از دندان مصنوعی بگذاریم دندان مصنوعی برای 24 ساعت در دهان باقی بماند و آن را خارج نکنیم. ضروری است که شب های دیگر قبل از خواب دندان مصنوعی را از دهان خارج کنیم و در ظرف آب قرار دهیم.

 

 

لطفا از کانال آپارات ما نیز بازدید کنید.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *