پودر سفید کننده

قبلا در مورد تفاوت ژل دندان و خمیردندان صحبت کردیم. در این مقاله به محصولی جدید یعنی پودر سفید کننده دندان میپردازیم. در سال های اخیر که فست و فود ها و غذا های چرب و رنگ دار بیش از پیش در رژیم غذایی ما یافت میشوند، دندان های ما زرد تر از همیشه شده اند. بسیاری از افراد به دنبال راهکار هایی هستند که نتیجه آنی داشته باشد و میخواهند در خانه به این مهم دست پیدا کنند. یکی از مورد اعتماد ترین این روش ها، پودر سفید کننده دندان است که به ظاهر بسیار قابل اطمینان است. با ما همراه باشید و مقاله های قبلی ما را نیز مطالعه کنید.

پودر سفید کننده دندان چیست ؟

پودر سفید کننده

پودر سفید کننده دندان، اختراع آن چنان جدیدی نیست و تاریخ استفاده از چنین پودر هایی به هزاران سال پیش برمیگردد که رومیان باستان برای تمیز کردن دندان هایشان از خاکستر استفاده میکردند. برخی فکر میکنند پودر سفید کننده دندان در واقع همان خمیر دندان است اما به صورت خشک شده، که اینگونه نیست. اکثر پودر های دندان از جوش شیرین و کربنات کلسیم به عنوان ماده اصلی خودشان استفاده میکنند. جدیدا پودر های سفید کننده جدیدی با زغال فعال نیز معرفی شده اند.

چگونه باید از پودر سفید کننده دندان استفاده کرد ؟

استفاده از این پودر ها بسیار ساده است. مسواکتان را در داخل ظرف پودر فرو ببرید و مقدار کافی از آن را بردارید. همان مقداری که روی مسواک شما می چسبد، برای تمیز کردن دندان های شما کافیست. سپس مثل خمیردندان از آن استفاده کنید و پس از 3 دقیقه، دهانتان را آبکشی کنید.

آیا پودر سفید کننده دندان بهتر از خمیردندان عمل میکند ؟

قبلا در مورد اثر بخشی خمیردندان بسیار گفته ایم. بیشتر سهم در تمیز کردن دندان های شما، متعلق به مسواک و نخ دندان است. خمیردندان از آن جهت که حاوی فلوراید است و باعث روانکاری عمل مسواک زدن میشود حائز اهمیت است. اما اثرات پاک کنندگی پودر با خمیردندان تقریبا برابر هستند و پودر های مناسب میتوانند به خوبی خمیردندان، پلاک را از روی دندان هایتان بردارند.

 

لطفا از کانال آپارات ما نیز بازدید کنید.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *