بهترین خمیردندان

در مقالات زیادی به نقش خمیردندان های سفید کننده، زغالی و … پرداخته ایم. هر چند استفاده از مسواک و نخ دندان برای سلامت دندان ها کافیست، اما خمیردندان ها با ارائه ویژگی های بیشتر نسبت به گذشته، توجیه بیشتری برای خرید پیدا کرده اند. برای مثال خمیردندان های مناسب دندان های حساس امروزه بسیار پر طرفدارند که به افرادی که دندان های حساس دارند اجازه میدهند تا از نوشیدنی های سرد و گرم لذت ببرند. در این مقاله به معرفی بهترین خمیردندان های دنیا می پردازیم. گفتنی است که پس از استفاده از خمیردندان نباید دهانتان را تا 30 دقیقه آبکشی کنید، چرا که اثرات مواد خمیردندان از بین می رود.

Colgate cavity protection

در مقاله گذشته به امکان سرطان زایی تیتانیوم دی اکسید اشاره کردیم. خمیردندان کلگیت Cavity protection از جمله برترین خمیردندان های سفید کننده است که در کنار سفید کنندگی عالی از تیتانیوم دی اکسید در آن استفاده نشده. پس با خیال راحت میتوانید از این خمیردندان استفاده کنید. در کنار تمام ویژگی های خوب این خمیردندان نظیر فلوراید فعال و افزایش مقاومت دندان ها در برابر پوسیدگی و شکل گیری پلاک، طعم مناسب این خمیردندان باعث شده تا افراد زیادی این خمیردندان را انتخاب کنند. خوشبختانه این خمیردندان در بازار ایران نیز موجود است فقط باید مراقب کالا های تقلبی باشید.

Colgate total

کلیگت توتال با ویژگی ها و اهداف خاصی در مدل های متنوعی تولید شده. یکی از برترین مدل های کلگیت توتال Advanced Fresh است که حس شادابی در دهان شما پدید می آورد. همچنین طعم خوب و فرمول مناسب در جهت محافظت از دندان ها، این خمیردندان را به یکی از محبوب ترین خمیردندان ها تبدیل کرده است. متاسفانه در این خمیردندان از تیتانیوم دی اکسید استفاده شده است.

Crest Complete Whitening

این خمیردندان از معروف ترین و بهترین خمیردندان های فروشگاه آمازون و بازار های بین المللی است. طعم خوب و نداشتن طعم ماندگار آزار دهنده در دهان در کنار سفید کنندگی خوب این خمیردندان را بسیار محبوب ساخته اس. در کنار تمام خوبی ها و محبوبیت این خمیردندان اما باید به این نکته توجه کرد که در این خمیردندان تیتانیوم دی اکسید نیز یافت میشود. قبلا به نقش تیتانیوم دی اکسید اشاره کردیم که خواندن آن مقاله را به شما توصیه میکنیم.

Sensodyne true white

بهترین خمیردندان

از بهترین خمیردندان ها برای دندان های حساس، خمیردندان محبوب سنسوداین True white است. کمتر شدن حساسیت دندان ها نسبت به نوشیدنی های گرم و سرد از ویژگی های این خمیردندان است که آن را به یکی از محبوب ترین خمیردندان های سنسوداین تبدیل کرده. وجود تیتانیوم دی اکسید در این خمیردندان یک نکته منفی برای آن است.

 

هر چند این خمیردندان ها در لیست بهترین خمیردندان های دنیا هستند اما فقط یکی از آن ها بدون تیتانیوم دی اکسید ساخته شده. از برند های بین المللی خمیردندان که از تیتانیوم دی اکسید استفاده نمیکنند میتوان به نام های زیر اشاره کرد.

  • Hello
  • Lebon
  • Dr. Broner’s
  • Tom’s

از کانال آپارات ما بازدید کنید.

 

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *