کتاب

24 آبان سالروز کتاب و کتابخوانی است. از همین جهت این مقاله را به معرفی چند کتاب ویژه برای عموم مردم اختصاص داده ایم. هر چند که مطالب بسیاری با تنوع زیاد، در همین وب سایت برایتان گردآوری کرده ایم، اما باز هم خواندن کتاب و هدیه دادن آن به اشخاصی که دوستشان داریم، لذت دیگری دارد. با خواندن این نوشته های ارزشمند است که قدرت ذهنمان را افزایش میدهیم و با به چالش کشیدن قدرت حافظه و ذهن است که میتوان از بیماری هایی مثل آلزایمر پیشگیری کرد. با ما همراه باشید و به مقاله های پیشین ما نیز نگاهی بیاندازید.

 

کتاب برای ترک قلیان

قلیان از جمله دخانیات بسیار محبوب در کشورمان است. متاسفانه در کنار بیماری های فراوانی که برای سلامت ما ایجاد میکند، همچنان در بین جوانان و مخصوصا خانواده ها، محبوب است. قلیان و به طور کلی دخانیات و حتی سیگار های الکترونیکی مضر هستند و به سلامت دهان و دندان به صورت مستقیم آسیب وارد میکنند. قبلا در مقالات مختلفی به آثار دخانیات و سیگار های الکترونیکی پرداخته ایم که خواندن این مقاله ها را به شما توصیه میکنیم. متاسفانه دخانیات از مهمترین دلایل ابتلا به سرطان دهان هستند. سرطان دهان بسیار کشنده است. کتابی که برای مبارزه با قلیان به شما معرفی میکنیم، کتاب ” ترک آسان قلیان به روش رنگی” به نویسندگی آقای رضا زعفرانیه است.

کتاب برای آشنایی کودکان با بهداشت دهان

باید با راه های صحیح و دوستانه با کودکانمان سخن بگوییم و آن ها را با کارهایی که به نفع و به ضررشان است، آشنا کنیم و بگذاریم تصمیم بگیرند و از قدرت تصمیم گیریشان احساس خرسندی کنند. یکی از جالب ترین کتاب هایی که میتوانیم به شما معرفی کنیم، کتاب ” خرسی و دندان درد” است. نویسنده این کتاب یوانتو لیانگزی است که خوشبختانه توسط خانم آرزو رمضانی ترجمه شده است. با خواندن داستان جذاب این کتاب، کودکتان سرگرم میشود و نکات مورد نیازشان را به خوبی فرا میگیرند.

کتاب برای ترک سیگار

سیگار نیز مانند قلیان از جمله مورد استفاده ترین دخانیات کشورمان است. متاسفانه جوانان بسیاری به دلایل مختلف از سنین بسیار جوانی شروع به کشیدن سیگار میکنند. بله، اکثر این افراد از عوارض سیگار آگاهند اما آن ها را باور ندارند. سیگار و مشروبات الکلی عوامل اصلی سرطان دهان هستند. سرطانی که میتواند قسمتی از صورت و دهان شما را برای همیشه از شما بگیرد. متاسفانه سرطان دهان بسیار کشنده است و ممکن است بسیار دیر تشخیص داده شود. مقاله ما در مورد سرطان دهان را حتما مطالعه کنید. کتاب “معجزه ترک سیگار” از آقای داریوش قاضی مرادی از کتاب های محبوب این زمینه است. نوسینده  با معرفی اصولی بسیار ساده، افراد را به ترک سیگار تشویق میکند و به آن ها در ترک این ماده خطرناک، کمک میکند.

کتابی برای رعایت هر چه بهتر بهداشت دهان

همانطور که در این وب سایت کوشیده ایم تا نکات با ارزشی در اختیار شما قرار دهیم تا دندان ها و لبخندی زیبا تر داشته باشید، بهتر است شما نیز با معرفی وب سایت ما و یا کتاب هایی که به سلامت دندان کمک میکنند، این نکات ارزشمند را به دیگران بیاموزید. آقای مهدی عماد کتابی با نام ” کتاب دندان” نوشته اند که در آن توصیه های ارزشمندی برای داشتن دندان های زیبا به ما کرده اند.

 

در پایان از تمام نویسندگان، مترجمان و همه کسانی که در زمینه بهداشت دهان و آموختن آن به افراد مختلف مشغولند، خسته نباشید میگوییم و امیدواریم در تمام مراحل زندگی موفق و سلامت باشند.

کتاب

 

لطفا از کانال آپارات ما نیز بازدید کنید.

 

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *