نوار

 

نوار سفیدکننده از آن اسم های جدیدی است که با شنیدن آن کمی باید فکر کنید. دنیای لوازم بهداشتی آرایشی بسیار گسترده است و هر روز با محصولات جدید و جذابی رو به رو میشویم. از جدیترین و جالب ترین محصولات بهداشت دهان میتوان به نوار سفیدکننده دندان اشاره کرد. نوار سفیدکننده دندان چندین سال است که توسط شرکت های بزرگ و صاحب نام تولید میشوند و در بسیاری از داروخانه ها قابل خریداری اند. در این مقاله به خاصیت و نحوه استفاده از این نوار های سفید کننده می پردازیم. با ما همراه باشید و مقاله های قبلی ما را نیز مطالعه کنید.

 

نوار سفیدکننده چیست ؟

نوار های سفید کننده به صورت مجرا و یا به صورت کیت های سفید کننده قابل خریداری هستند. در کیت های سفید کننده یک دستگاه نور آبی نیز به همراه چند بسته نوار سفید کننده در اختیار شما گذاشته میشود که خاصیت سفید کنندگی نوار ها را افزایش میدهد. این نوار ها به ژل های مخصوصی آغشته شده اند که با قرار گرفتن روی سطح دندان ها عملیت سفید کردن دندان های شما را آغاز میکنند. اغلب این نوار ها حاوی مقادیری هیدروژن پراکسید و یا کاربامید پراکسید هستند.

روش استفاده

استفاده از نوار سفیدکننده دندان بسیار آسان است. ابتدا باید دندان هایتان را به خوبی مسواک بزنید و پس از نیم ساعت میتوانید نوار را بر روی دندان هایتان قرار دهید. قبل از استفاده از نوار از جهت صحیح آن اطمینان حاصل کنید، چرا که بسیاری از نوار ها شکل خاصی برای ردیف بالا و پایین دندان ها دارند. روش استفاده این نوار ها کمی از یکدیگر متفاوت است و باید به دقت دفترچه دستورالعمل را بخوانید اما به طور معمول پس از 5 دقیقه استفاده باید نوار را از روی دندان هایتان بردارید.

توجه کنید که اگر ارتفاع نوارها بسیار بیشتر از دندان های شماست، میتوانید ارتفاع دندان را به میزان دلخواهتان تنظیم کنید و نوار را ببرید. دقت داشته باشید که نوار باید حتما بر روی دندان ها گذاشته شود و نباید بر  روی لثه ها قرار داده شود. تا پس از 2 ساعت از استفاده نباید دندان هایتان را بشویید. تا دو بار در روز میتوانید از این نوار ها استفاده کنید و نباید طول درمان از طول درمان ذکر شده در دستورالعمل ها فراتر رود.

نوار سفیدکننده

لطفا از کانال آپارات ما نیز بازدید کنید.

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *